torstai 6. tammikuuta 2011

Koukku

Taidan olla koukussa tähän kirjoittamiseen. On niin helppoa selvitä yhdellä kirjoittamisella niinkin monelle ihmiselle.
Vietin nimipäiväni, kiitos onnitteluista, pyjamassa. Täällä eivät tiedä suomalaisten nimistä. Katselin filmejä ja nukuin vuorotellen ja naapuri oli hiljaa. Vähän sain sentään järjesteltyä hyllyjäkin.
Illalla sitten netti päätti lopettaa palvelemisen, joten tänään oli pakko saada itsensä liikkeelle. Unohdin tietenkin  kotiin sen kortin, jolla voisi ostaa lisää palveluja. Onneksi olen saanut selville tämän mäkkärin kaikki pistorasiat ja aina on jokin ollut vapaana.
Hyvä että tulin, koska oli postia yliopistolta. Maanantaina alkaa koulu, joka päivä neljä tuntia. Siinäpä aivot saavat kyytiä.
Täälläkin lämpenee viikonloppuna, odotettavissa 5-10 astetta plussaa. Sopii minulle.

2 kommenttia:

  1. Reppu selkään ja kouluun! Tämä kirjoittamisen/lukemisen koukutus on kiva juttu, suosittelen sitä kaikille!
    ps.vaikka itte kuvitteli vuosi sitten, että ei ole mun juttu, tuun toimeen ilman läppäriä!Olen kyllä perunnut jo sanani.... ;)

    VastaaPoista
  2. Onnea opiskeluun!
    Miepä oon jo kolmatta päivää kuumeessa. Kauhea tauti, ei oo ennen flunssa ottanu näin koville. Nyt onneks jo alkaa helpottaa, toivottavasti ei vaan taas väliaikaisesti. Onneks on kotona toinen apulainen, kun ei meinaa ite päässä sängystä ylös.

    Eilen kävin työterveydessä hakemassa saikkua. Harmi vaan kun meni nyt kaksi työvuoroa ohisuun. Kivaa kun on töitä, niin voi haaveilla ostavansa jotain vähän arvokkaampaa joskus.

    VastaaPoista